به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محسن اسلامی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در این دوره از انتخابات­ تنوع تبلیغاتی مشاهده می‌شود هم در صدا و سیما، هم در پیام رسان‌ها و هم در استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی فضای بسیار وسیعی برای نامزدهای انتخابات مجلس فراهم شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه­ دستورالعمل تبلیغات به همه نامزد‌ها ابلاغ شده، افزود: همه هزینه‌های تبلیغات ­نامزد‌ها باید­ در سامانه مالی انتخابات ثبت شود.

اسلامی همچنین به استفاده نامزد‌ها از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و ۲۰۰ کانال تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما اشاره کرد و افزود: این موارد هزینه تبلیغات نامزد‌ها را کاهش خواهد داد.

سخنگوی ستاد انتخابات در ادامه با بیان اینکه در همه شعب اخذ رای یک دستگاه احراز هویت وجود دارد، گفت:در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود برای هر شعبه ۵ صندوق الکترونیکی وجود دارد که مردم به راحتی رای شان را در صندوق رای بیاندازند.

اسلامی همچنین گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در  چهار حوزه رشت و خمام، آبادان، ملایر و قم­ در­ این دوره آزمایشی است، افزود­ چنانچه موفقیت آمیز باشد و سهولت امر رای دهی را در پی داشته باشد­ در دوره‌های بعد­ در حوزه‌های بیشتری  انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما