به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فرگل صحاف گفت: با توجه به صدور مجوز استخدام از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، فرصتی فراهم شده است تا همه معلولان در آزمون استخدامی ویژه معلولان شرکت کنند.
به گفته وی دفترچه آزمون و اطلاعات لازم در این خصوص در وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و همچنین سایت اداره کل بهزیستی استان درج شده است.
صحاف ادامه داد: بارگذاری مدارک داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون از ۲۹ بهمنِ امسال آغاز شده و تا ۹ اسفند ادامه دارد و کارت ورود به جلسه‌ آزمون هم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ توزیع می‌شود و خودِ آزمون ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن هم آخر خرداد سال آینده اعلام می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: متقاضیانِ معلول باید بر حسب رشته تحصیلی دانشگاهی خود، رشته شغلیشان را انتخاب و در آزمون شرکت کنند.
صحاف یادآور شد: از آن جایی که ۱۱۹ نفر از معلولان، جذب دستگاه‌های اجرایی خواهند شد اطلاع رسانی لازم باید در این خصوص انجام گیرد تا متقاضیان با اطلاع از این موضوع مدارک خود را در سایت بازگذاری کنند، ضمن این که از جمله مدارک مهم برای بارگذاری در سایت استخدامی، کارت معلولیت صادرشده از سوی بهزیستی است.
وی در رابطه با مکان‌های برگزاری آزمون گفت: هنوز مکان‌های برگزاری آزمون مشخص نشده است، اما در اولین فرصت همه جزئیات لازم اعلام خواهد شد.

منبع: نصرنیوز