به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طرح ترافیکی و خدمات نوروزی به منظور خدمت رسانی به مسافران از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان نظیر راهداری، پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر در محور‌های مواصلاتی اجرا می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم آغاز این رزمایش با بیان اینکه استان به علت داشتن جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران سایر استان ها، در ایام تعطیلات نوروز پذیرای مسافران قابل توجهی است گفت: همه دستگاه‌ها باید برای خدمت رسانی شایسته به مسافران تلاش کنند.

رحمتی با اشاره به برقراری امنیت در جای جای استان افزود: این امنیت به برکت حضور آگاهانه پلیس در مناطق مختلف استان ایجاد شده است تا مردم با آرامش بیشتر به سفر بپردازند.

وی همچنین گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان و احتمال بارش برف در ایام نوروز، دستگاه‌های ذیربط باید آمادگی لازم داشته باشند تا مشکلی برای مسافران پیش نیاید و مردم خاطره خوشی از سفر داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با استعانت از اهل بیت (ع) و شهدا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان خدمت بی منت و ماندگار به مردم ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما