به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اهر ضمن تسلیت شهادت تعدادی از کادر نیروی انتظامی تهران در جریان آشوب گری های اخیر، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی در جریانات اخیر با خویشتن داری الگویی مناسب برای سایر نیروهای نظامی کشور شدند.

وی افزود: علی رغم اینکه عده ای سعی در ایجاد نا امنی و آشوب در کشور را داشتند، ولی مشاهده کردیم که نیروی انتظامی با مسالمت و خویشتن داری ضمن برخورد با مخلان نظم عمومی، در این راه شهید تقدیم کرد و اجازه ندادند آشوب گران به مردم آسیب برسانند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: امنیت پایدار که امروز در اهر شاهد آن هستیم، حاصل تلاش پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی این شهرستان بوده و قابل تقدیر است.

محمودی لازمه بسترسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ها را امنیت پایدار ذکر کرد و گفت: وقتی می بینیم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستانی علاقه مند می شوند، به منزله این است در آن شهرستان امنیت حاکم است.

وی در پایان با بیان اینکه در تعطیلات عید نوروز مردم در مسافرت به سر می برند ولی مأموران نیروی انتظامی در این ایام روزهای پرکاری را سپری می کند، بیان داشت: نیروی انتظامی در داخل شهر و خارج از شهرها و کنترل ترافیک جاده ها و خیابان های داخل شهر نیز مسئولیت های خطیری دارد.