به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، راضیه عباسی معروفان در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهری و شهرداری اهر که با حضور مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه تخریب و تضعیف شهرداری و شورای اسلامی شهر به نفع شهر و شهروندان نخواهد بود، گفت: با تخریب ها که اغلب توسط برخی از شهروندان خاص صورت میگیرد، شهرداری به جای اینکه بر روی خدمت به شهروندان متمرکز شود، به حاشیه می رود.

وی ضمن اعلام اینکه برخی از اقدامات دوره گذشته شورای شهر اهر باعث بدبینی به شورای فعلی شده است، گفت: اگر در گذشته تخلف و یا کوتاهی از سوی اعضای شورای شهر و شهردار صورت گرفته، نباید به پای شوراهای فعلی نوشته شود و باید ملاک عملکرد فعلی شورا و شهردار باشد.

عضو شورای شهر اهر افزود: برخی ذهنیت های منفی نسبت به شورا و شهرداری باعث شده تا پدیده ای به وجود بیاید که با شهرداری همکاری مناسبی صورت نگیرد.

عباسی معروفان با انتقاد از این که برخی ها فقط شهرداری و شورای شهر را به جلسات دعوت می کنند تا نیازهایی که دارند را تأمین کنند، گفت: تاکنون کسی نگفته که شهرداری خدمتگزار مردم است و برای حمایت از این نهاد شهری حداقل زباله در معابر عمومی نریزیم.

وی در ادامه اظهار کرد: نشاط سازی فضا شعار فعلی ایران اسلامی است که اگر بخواهیم به بحث ایجاد نشاط وارد شویم، باید به زیباسازی محیط شهری توجه ویژه داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در پایان به مشکلات به وجود آمده برای ماموران سد معبر اهر نیز اشاره کرد و گفت: اگر مراجع ذی ‌صلاح از سد معبر شهرداری اهر حمایت نکنند، وضعیت شهر در این خصوص بدتر خواهد شد.