به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اعلام اینکه باشگاه فرهنگیان و خانه معلم شهرستان اهر در ایام الله دهه فجر سال جاری افتتاح می شود، گفت: خانه معلم با سوئیت های مجهز و کامل که هم اکنون آخرین اقدامات جهت تکمیل انجام می شود انشاالله هم زمان با دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود:امسال در راستای گرامیداشت ایام‌ الله دهه فجر در شهرستان اهر برنامه‌ های متنوع و خوبی پیش‌ بینی‌ شده که افتتاح پروژه ها تنها بخشی از برنامه ها خواهد بود.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و حمایت مردم از انقلاب اسلامی یک پشتوانه قوی برای نظام و انقلاب در برابر توطئه های دشمنان خواهد بود، افزود: تمامی تلاش و کوشش ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان اهر این است که برنامه های این دهه باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

محمودی با بیان اینکه برنامه ها و پروژه های اجرایی ایام الله دهه فجر باید در شأن انقلاب، نظام و مردم باشد، گفت: اجرای برنامه های این دهه مبارک بر عهده تمامی دستگاه ها و نهاد ها است و سعی ما بر این است که برنامه ها باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی همچنین رویداد جهانی تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی ارزشمند برای جذب گردشگران و معرفی شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود زیرساخت های فرهنگی، گردشگری، مذهبی و تاریخی در  اهر، قرار بر این شد تا ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ را در این شهرستان تشکیل دهیم که حداقل بتوانیم از منافع این رویداد برای شهرستان استفاده کنیم.

نایب‌ رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ادامه داد: مطلع هستیم که برخی اقدامات نیازمند اعتبار است ولی انتظار داریم رؤسای ادارات با بهره‌ گیری از ایده‌ ها و برنامه‌ ها قدم‌ هایی بردارند تا شهرستان اهر همچنان سرآمد منطقه ارسباران بماند.

زاهد محمودی در پایان با تأکید بر اینکه از طریق مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر تخصیص اعتبار رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستیم، بیان کرد: قطعاً در صورتی که اعتباری برای اجرای برنامه های تبریز ۲۰۱۸ به استان آذربایجان شرقی تخصیص داده شود، شهرستان اهر نیز از این اعتبارات بی نصیب نخواهد ماند.