به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال به همین دلیل، بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن به صورت متفاوتی خواهد بود و تجمع مردمی به صورت راهپیمایی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، تابع تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، افزود: برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن هم بر اساس همین ملاحظات برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه خودروها از محلات و مقابل مساجد به‌صورت کاروانی به‌طرف محل آغاز راهپیمایی خودرویی حرکت کنند گفت: حرکت خودروها از میدان بزرگ ائل گلی خواهد بود.

وی مسیر این راهپیمایی را از میدان بزرگ ائل گلی به سمت فلکه خیام اعلام کرد و ابراز داشت: راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹ با اجرای رزم نوازان ارتش آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام برگی از برگزاری ویژه برنامه یوم الله دهه فجر در محوطه مصلی تبریز هم خبر داد و گفت: در این برنامه که حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان میهمان ویژه سخنرانی خواد کرد، از ساعت ۱۱ آغاز شده و تا اذان ظهر به اتمام خواهد رسید.

منبع: تسنیم