به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سیداحد یوزباشی روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷ هزار و ۷۳۶ پرونده تخلف پس از رسیدگی در این سازمان مختومه شده است، گفت: در این مدت در بخش کالا و خدمات به ۱۴ هزار و ۲۵۷ پرونده تخلف رسیدگی و این پرونده ها با صدور بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رای مختومه شده است.

وی تعداد پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان در این بخش را ۱۴ هزار و ۲۲۸ فقره اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۸۰ پرونده در این بخش در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ۲ هزار و ۵۳۶ پرونده رسیدگی و با صدور بیش از ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان رای مختومه شده است.

یوزباشی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۷۹ پرونده نیز در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سال گذشته به ۹۴۳ پرونده تخلف در استان رسیدگی و پس از صدور بیش از یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان رای محکومیت برای متخلفان، این پرونده ها مختومه شده است.

یوزباشی، افزود: هم اکنون کار رسیدگی به یک پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی استان در جریان است.

منبع: ایرنا