به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده نماینده اهر و هریس در مجلس شورای با اشاره به تهیه طرح استیضاح احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی گفت: استیضاح یک ابزار نظارتی و قانونی در مجلس شورای اسلامی است و حق نمایندگان است که از این ابزار استفاده کنند.
وی با اشاره به وعده های وزیر اقتصاد برای ساماندهی بورس و حل مشکلات اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه آقای خاندوزی تا کنون برای حل مشکل تورم، گرانی، بورس، معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کاری نکرده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس به دلیل حل نشدن مشکلات اقتصادی و نابسامانی ها به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد هستند.
محرم زاده گفت: امیدواریم وزیر اقتصاد پیام مجلس را درک کرده و نسبت به اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی و توجه به معیشت مردم همت داشته باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آقای خاندوزی نماینده و از بدنه مجلس بوده، انتظار می رفت نسبت به دغدغه نمایندگان که دغدغه واقعی مردم است، توجه ویژه می کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر می داند که در حوزه های انتخابیه مردم مرتب به نمایندگان مراجعه می کنند و از وضعیت بد اقتصادی و گرانی ها گلایه دارند.
محرم زاده اضافه کرد: نمایندگان مجلس هم چاره ای ندارند تا این مطالبات بحق مردمی را پیگیر باشند و از ابزارهای قانونی و نظارتی مجلس استفاده کنند.

منبع: بولتن نیوز