به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری آزمون حرفه‌ای مهندسان در رشته‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون ۴۹۰ نفر در قالب ۱۲ رشته مختلف باهم به رقابت خواهند پرداخت.

سلیمی اضافه کرد: این آزمون که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت امروز ۱۶ شهریور ۱۸۵ نفر در رشته‌های تأسیسات مکانیکی-نظارت، تأسیسات برقی-نظارت، معماری- اجرا، عمران-اجرا حضور دارند و فردا ۱۷ شهریور نیز رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران و نقشه‌برداری با شرکت ۲۴۰ نفر و ۱۸ شهریورماه نیز، ۶۵ نفر در رشته‌های تأسیسات مکانیکی-طراحی، تأسیسات برقی-طراحی و عمران- محاسبات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: فضا و امکانات مناسب و کارکنان باتجربه و مجرب باعث شده سازمان سنجش و با عقد تفاهم‌نامه کلیه آزمون‌های سراسری، استخدامی و صنفی تحت نظارت خود را در منطقه ارسباران در این دانشگاه برگزار کند. در سه سال برگزاری موفق این آزمون‌ها شاهد قدردانی مسئولان کشوری و استانی و منطقه‌ای از این دانشگاه بوده‌ایم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد در قالب همکاری‌های بین بخشی و امضای تفاهم‌نامه، همه آموزش‌های ضمن خدمت ادارات را در این دانشگاه برگزار کند.

 

خبرنگار: هادی مهدی زاده