به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، منجم مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: بارش شدید باران طی شب گذشته موجب سیل و آبگرفتکی در شهرستان اهر شد و امدادگران به ۳۰ خانوار حادثه‌دیده امدادرسانی کردند ، هم اکنون چهار تیم امدادی به مناطق مختلف روستایی اهر اعزام شده و براساس نیاز مناطق سیل‌زده تیم‌های امدادی استان آذربایجان شرقی هم به گرو‌ه‌های امدادرسانی در منطقه اضافه می‌شوند.

اظهار کرد: تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان اهر از اولین ساعات وقوع سیل به این مناطق اعزام شدند.

وی گفت: هم اکنون این جمعیت چهار تیم امدادی به مناطق مختلف روستایی اهر اعزام کرده است که براساس نیاز مناطق سیل‌زده تیم‌های امدادی استان آذربایجان شرقی هم به گرو‌ه‌های امدادرسانی در منطقه اضافه می‌شوند.

منجم افزود: هم اکنون تیم‌های امدادی اعزامی در برخی روستا‌ها از جمله آذغان، قلندر، کاسانا و ساری لار در حال امدادرسانی هستند و در مسیر جاده کلیبر به اهر نیز با تلاش امدادگران یک خودرو با سرنشینان آن از سیلاب نجات داده شد.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: امدادگران به ۳۰ خانوار حادثه‌دیده امدادرسانی کردند و سرنشینان یک خودروی گرفتار در سیل را نیز نجات دادند.

رئیس سازمان اورژانس کشور : بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در اهر ۳۹ نفر مصدوم شده اند. یک مصدوم در بخش جراحی بستری شده و بقبه پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شده اند.