به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام  تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد، فردی به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و جمعاً مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

محمدی گفت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تاکنون ۷ شاکی و مال‌باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه موردکلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

منبع: فارس