به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام اسکندری گفت: ۱۵۰ برنامه محوری با بیش از ۱۵۰۰ ویژه برنامه‌ زیر مجموعه تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر با شعار محوری جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن با مشارکت مردم در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری محافل انس با قران، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی وتبیینی، کرسی‌های آزاداندیشی، شب شعر و خاطره، تجلیل از نخبگان و تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع انقلاب اسلامی را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در استان بیان کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، فضاسازی و تبلیغات محیطی، مهمانی لاله‌ها، ویزیت رایگان، راه‌اندازی اتوبوس‌های شادی، اردوی راهیان پیشرفت، برپایی میز‌های خدمت، برگزاری جلسات بصیرتی، کارگاه‌های ادبی، نورافشانی و برپایی جلسات حلقه‌های صالحین و خیمه انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر در استان است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین گفت: هزار و ۹۸۰ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال حدود ۲۴ هزار نفر در این ایام در شهر‌ها و روستا‌های استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: ۲۴ کمیته اجرایی و ۲۱ ستاد شهرستانی ستاد دهه فجر در استان مسئولیت هماهنگی برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر را در استان بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما