به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی، با بیان این که مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر پشتیبانی مردم از نظام ‌است، اظهار کرد: ایران سرزمین پهناوری است که در حصر کشورهای همسایه‎ی ناامن قرار دارد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که امنیت نظام را تضمین کرده و در مقایسه با کشورهای همسایه‎، ایران امن‎ترین کشور منطقه است.

وی عنوان کرد: شور و شوق انتخاباتی وصف‎ناپذیری در شهرستان اهر حاکم است و با توجه به این که حدود ۱۳۴ هزار نفر واجد شرایط در شهرستان‎های اهر و هریس وجود دارد که خود دلیلی بر این شور و شوق است.

عابدی بیان کرد: ۱۴۵ شعبه‎ی اخذ رای در این استان پیش‌بینی شده است که در هر شعبه نیز حدود ۱۹ نفر عامل اجرایی استقرار خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برخی نیز رای خاکستری دارند که این افراد نیز باید از حق رأی خود استفاده کرده و پشتیبانی خود از نظام را اعلام کنند، چرا که در صورت وجود مشکل، تبعات منفی آن دامن‎گیر همه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر خاطرنشان کرد: برخی تخلفات تبلیغاتی در شوراها وجود داشت که شامل تبلیغ زودهنگام می‌شد و این نیز به مبادی ذی ربط گزارش و با متخلفان نیز برخورد شد.

منبع: ایسنا