به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان، بلافاصله شخص فرمانده به همراه ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران مقتدرانه وارد عمل شده و ۱۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی را در محل دستگیر کردند.

وی با اشاره‌ به این‌که علت نزاع و درگیری، اختلافات شخصی قبلی بوده است، اضافه کرد: تمامی دستگیر شدگان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

آقاپور خاطرنشان‌ کرد: پلیس، همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در اهر

وی هم‌چنین از کشف بیش از دو تن کود شیمیایی قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی نقدوز اهر نیز خبر داد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی نقدوز هنگام گشت‌زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی اهر اظهار کرد: در بازرسی از خودرو، تعداد ۵۵ گونی ۵۰ کیلویی جمعا به وزن ۲۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی (سولفات پتاسیم) قاچاق به ارزش ۲۷۵ میلیون ریال که فاقد مدارک قانونی برای حمل بود، کشف شد.

وی با اشاره به این‌که در این رابطه، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد، تشریح کرد: پلیس به صورت جدی با پدیده قاچاق برخورد می‌کند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق و یا فعالیت‌های غیر قانونی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا