به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جواد احمدیان گفت: این مراکز در ادامه روند بازدید‌های نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف برخورد با موسسه های غیرمجاز و مداخله گر در امور درمان تعطیل شدند.

وی اظهار کرد: با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی مرکز استان و پلیس اماکن، پس از حصول اطمینان از درست بودن موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان یاد شده و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت این مراکز، پس از طی مراحل قانونی پملپ صورت گرفت و مدارک موجود به مراجع قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

احمدیان ادامه داد: موسسه رادیولوژی و سونوگرافی پلمپ شده نیز به علت اتمام زمان مجوز‌های قانونی و اقدام نکردن به تمدید پروانه، با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، اداره بازرسی دانشگاه و کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه پلمپ شد.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است یادآور شد: این معاونت مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

احمدیان از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت را در موضوع درمان از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما