به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدجعفر عظمائی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، این اداره کل با همکاری اتحادیه ها، طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» را با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ارزاق عمومی به مدت ۹ روز از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ اسفند در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: این طرح در شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران اجرا می‌شود.

عظمائی تاکید کرد: جلسات متعدد توجیهی در حضور روسای اتحادیه‌های صنفی مربوطه برای رعایت قانون و ارائه خدمات بهینه، برخورد جدی برای جمع آوری مواد احتراق و آتش‌زا و نصب بنر در شهر با عنوان ضرورت رعایت حقوق مصرف کننده به منظور هدفمندسازی بازرسی از واحدهای صنفی و درج قیمت بر روی تمام کالاهای موجود در فروشگاه‌ها برگزارشده است.

وی با اشاره به استقرار بازرسان اتاق اصناف در هفت نقطه از شهر تبریز به منظور کنترل، پایش قیمت و کیفیت کالا و خدمات در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» افزود: موضوع عدم افزایش قیمت تا پایان ماه مبارک رمضان و عید نوروز به تمام صنوف از طریق اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا