به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که به میزبانی شهرداری برگزار شد، با اعلام اینکه هدف دشمنان ایران در جنگ اقتصادی، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: خوشبختانه از روز گذشته شاهد هستیم که نرخ دلار روند نزولی دارد اما دشمنان ما از این خوشحال نیستند و در تلاش هستند تا با افزایش دوباره، مشکلات متعددی متوجه مردم شود.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی مردم با مسئولان، توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کند، افزود:  متأسفانه در جامعه از نظر مسائل اخلاقی، اجرایی و حق الناس مشکلاتی داریم که نیازمند برنامه ریزی و ارائه راهکار است.

امام جمعه اهر همچنین بر لزوم تکریم ارباب‌ رجوع در دستگاه‌ های اجرایی و خدماتی توسط مسئولان تأکید کرد و گفت: وقتی مردم به دفتر کار مسئولان مراجعه می‌ کنند، لازم است تا با آن‌ ها با مهر و عطوفت برخورد شود تا اگر مشکلشان حل نمی شود، حداقل دلگرم شوند.

آیت الله حاجی زاده در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه عزم جدی دستگاه های دولتی و غیردولتی در اجرای قوانین منشور حقوق شهروندی می تواند آثار و برکات ارزشمندی در منطقه داشته باشد، گفت: مدیران دستگاه ها می بایست خود را از نظر عملکردی در حوزه های مختلف از جمله حقوق شهروندی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند و بیشتر به ریشه یابی مشکلات بپردازند.

وی، حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست های داعش در سوریه را مایه دلگرمی و خوشحالی ملت ایران توصیف کرد و بیان داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرر سرکردگان گروهک تروریستی داعش در نزدیکی پایگاه آمریکایی‌ ها حاوی پیام‌ های مختلفی بود و به دشمنان گوش زد که سپاه هیچ گاه هوشیاری و اقتدار خود را از دست نمی دهد.

امام جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: سپاه پاسداران با حمله موشکی ضمن آن‌ که وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق نمود و مردم را خوشحال کرد و از نگاهی دیگر نیز امنیت مثال زندگی این مرز و بوم را به رخ جهانیان نشان داد.

آیت الله جواد حاجی زاده در پایان با بیان اینکه فعالیت موکب اربعین حسینی شهدای منطقه ارسباران با آغاز محرم‌ الحرام کلید خورده است، گفت: موکب اربعین حسینی شهدای منطقه ارسباران در حال حاضر آماده فراهم‌ سازی مقدمات برای حضور در مرز ایران و عراق جهت پذیرایی از زائرین امام حسین (ع) است.