به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ یونس منفرد در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بخش عمده آسیب های اجتماعی در کشور را ناشی از بیکاری و فقر عنوان کرد و گفت: جرائم نخست شهرستان مربوط به نزاع و درگیری است که اگر مردم سرگرم کار و تلاش باشند، دیگر کسی فرصت ارتکاب این جرائم نخواهد بود.

وی افزود: باید قبول کنیم بیشتر آسیب هایی که در جامعه می بینیم، از نبود درآمد و شغل نشات می گیرد و اگر معضل بیکاری رفع و معیشت مردم تأمین شود، آن وقت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر در ادامه گفت: شهرستان های هم جوار شهرستان اهر زمینه ای فراهم کرده اند تا حضور مسافران و گردشگران در آن شهرستان ها تسهیل شود که بایستی ما نیز به عنوان خادمان این مردم و تأمین کننده نظم و امنیت جامعه، در کنار سایر مسئولان به گونه‌ای عمل کنیم تا بیش از دفع گردشگران، در جذب آن ها مؤثر باشیم.

سرهنگ منفرد همچنین با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در راستای جذب گردشگران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: ناجا در این جهت به وظیفه خود عمل می‌کند و با توجه به اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ را در پیش داریم، باید به دنبال آن باشیم که چگونه می توانیم گردشگران را به این شهرستان جذب کنیم.

وی در پایان گفت: مسئولین باید در جاهایی که به نفع مردم و شهرستان است کمی گذشت داشته باشند و سختگیری نکنند و به جای اینکه در برخورد با متخلفان متمرکز شویم، بهتر است مسائل و معضلات جامعه را ریشه ای حل نمائیم.