به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید جلال عطایی در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان اهر با قدردانی از حمایت‌های فرماندار اهر در راستای تحقق عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مس اظهار داشت: آن‌چه که شغل ما می‌طلبد این است که ارتباط‌مان با دانشگاهها و واحد پارک علم و فناوری بیشتر باشد.

وی ادامه داد: تاکنون شرایط برای ایفای نقش صنعت مس در حوزه فرهنگ در شهرستان اهر زیاد محیا نشده بود تا به این حوزه عمیقاً ورود کند، ولی همیشه هزینه‌هایی صنعت مس در حوزه فرهنگ داشته؛ ولی نقش‌آفرینی کرده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان بابیان این‌که در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ به هیچ عنوان کوتاهی نمی‌کنیم، یادآور شد: شرکت مولیبدن مس آذربایجان چندین ماه است که در شهرستان اهر تشکیل یافته و علاقه‌مند است تا حوزه‌های مختلف نقشی ایفاء کند.

عطایی، کمک مالی یک میلیارد تومانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر در راستای همکاری در مقابله با ویروس کرونا از عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت مولیبدن مس آذربایجان عنوان کرد و گفت: کمک مالی برای تکمیل سالن ورزشی، تأمین بخشی از نیازمندی‌های آموزش و پرورش و توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از جمله اقداماتی است که شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در شهرستان اهر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است.

وی در حوزه ورزش در شهرستان اهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا این شرکت با عقد قرارداد برای دو تایم استفاده از سالن ورزشی در صدد تقویت روحیه ورزشکاری در بین همکاران بوده و ثمره آن قهرمانی در اولین دوره مسابقات کارگری در شهرستان اهربوده است .

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان همچنین قول مساعد پیگیری تأمین خودرو برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در شهرستان اهر خبر داد و افزود: خودروی مورد نیاز به منظور راه‌اندازی کتابخانه سیار در شهرستان اهر در دستور پیگیری داریم تا درصورت موافقت مدیریت محترم حوزه مرتبط شرکت ملی صنایع مس ایران ، خدمات‌رسانی اداره کتابخانه‌های عمومی اهر در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی به روستاها نیز گسترش یابد.

سید جلال عطایی در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ کار گروهی برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی تأکید و خاطرنشان کرد: شرکت مولیبدن مس آذربایجان آمادگی دارد بصورت فعال درنمایشگاه توانمندی‌های شهرستان اهر در حوزه‌های مختلف شرکت نماید.