به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علیرضا بایرام زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: امسال ۸۰ مورد بازدید از واحدهای اقامتی آذربایجان شرقی انجام شده است که در این راستا اخطارها و تذکرات لازم به واحدها به منظور رعایت استانداردها و ارائه خدمات بهتر داده شده است.

وی اظهار کرد: کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی با همراهی جامعه هتل داران آذربایجان شرقی به صورت مستمر از ابتدای سال جاری ضمن بازدید از واحدهای اقامتی، با شناسایی واحدهای غیرمجازی که اقدام به پذیرش مسافران می‌کنند، به طور جدی با آن‌ها برخورد کرده است.

بایرام زاده ادامه داد: پیرو این برنامه، کمیته ناظر بر عملکرد واحدهای اقامتی، تعداد ۶ واحد اقامتی غیرمجاز را شناسایی و اخطار لازم را برای اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت استانداردهای مورد نظر صادر کرده است.

وی همچنین از اجرای فاز دوم استانداردسازی هتل پنج ستاره پتروشیمی تبریز خبر داد و گفت: عملیات استانداردسازی هتل پتروشیمی تبریز با ۲۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری هم اکنون در حال اجرا است.

بایرام زاده با اشاره به اینکه در راستای استانداردسازی و بهسازی واحدهای اقامتی استان، فاز دوم عملیات استانداردسازی هتل پنج ستاره پتروشیمی تبریز در حال انجام است،  اظهار کرد: طی این مرحله از عملیات استانداردسازی، تجهیز و ساماندهی سالن‌های ورزشی، افزایش سوئیت‌های اقامتی، بهسازی لابی هتل، ایجاد ورکشاپ و محل فروش صنایع‌دستی، تجهیز اتاق‌های اقامتی و رستوران انجام شده است.

ظرفیت اقامتی هتل و سایر مراکز اقامتی آذربایجان شرقی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تخت است.

منبع: ایرنا