به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، آسفالت‌ریزی ۱۷ کوچه شهر اهر با هزینه ۳ میلیارد تومانی و طرح تقویت فشار گاز این شهر با هزینه ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

۹ طرح عمرانی در بخش کاغذکنان میانه در زمینه های مدرسه سازی، گازرسانی، عمران روستایی ، مسکن ، برقرسانی و مخابراتی با هزینه ۹۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در جلفا بهره برداری از ۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، یک واحد بوم گردی در روستای ارسی و روکش آسفالت جاده مرند – جلفا به طول ۱۰ کیلومتر در مجموع با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در شهرستان کلیبر چهار طرح کشاورزی، تولیدی، مخابراتی ، راهداری و آبرسانی روستایی در مجموع با ۷۷ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

نمایندگی خدمات بهزیستی بخش آبش احمد هم با هزینه ۲میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان این نهاد شد.

در بناب بزرگترین کارخانه تولید دام و طیور در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع با هزینه افزون بر۲۵۰ میلیارد تومان ، اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲۴ هزار تن در سال و یک مرکز مشاوره دانشجویی به بهره برداری رسید .

مردم بستان آباد هم شاهد افتتاح طرحهای عمرانی شهری با اعتبار ۸ میلیارد تومان و طرحهای برقرسانی با هزینه بیش از ۶ میلیارد تومان و یک باب خانه مدد جویی بودند.

در شهرستان شبستر طرحهای مخابراتی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال و روکش آسفالت بلوار ۳۵ متری شهرشند آباد به طول ۳ کیلومتر و هزینه ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ساختمان مرکزخدمات جامع سلامت شهر کلوانق با هزینه سه میلیاردو ۱۰۰میلیون تومان افتتاح شد که به بیش از ۷هزارنفر از اهالی این شهر خدمات بهداشتی ودرمانی ارایه خواهد داد.

چهار طرح عمران شهری شهرداری عجب شیر هم با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

از ۱۴ طرح مدیریت توزیع برق شهرستان چاراویماق نیز در مجموع با ۴۲ میلیارد ریال بهره برداری شد.

یک باب خانه مدجویی بهزیستی هم در روستای قره قیه هوراند تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما