به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، نادر کمالی در نشست آموزشی، هم اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور که در تبریز برگزار شد، با بیان این مطلب، میزبانی نشست تلاشگران صنعت گاز کشور را افتخاری برای این استان اعلام کرد و گفت: گاز طبیعی به عنوان مهم‌ترین سبد انرژی مصرفی مردم، نقش مهمی در زندگی و رفاه مردم داشته و یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند اقتدار و بالندگی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در پی نیل به تحقق شعار استان؛ «استانی سبز در مسیر ایران قوی»، تلاش کرده‌ایم تا با توسعه همه‌جانبه و اجرای مدون پروژه‌های مهم عمرانی تا سال آتی، با گازرسانی به تمامی روستاها، آذربایجان شرقی را به استانی سبز از لحاظ گازرسانی مبدل کنیم.

کمالی تصریح کرد: بنا بر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب که فرمودند: «تبلیغات کنید که ما با تبلیغات زنده‌ایم»، می‌بایست از تمامی ظرفیت‌ها در مسیر اطلاع‌رسانی عملکرد صادقانه به مردم، بهره‌گیری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به سراسری بودن شبکه‌های گازرسانی، اظهار داشت: امید است با مشارکت همگانی و مدیریت مصرف، شاهد افت فشار گاز در مناطق شمال و شمال غرب کشور به عنوان دورترین مناطق از مراکز تأمین گاز نباشیم و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز به نوبه خود، تمهیدات لازم را به‌منظور مواجهه با ایام سرد سال، انجام داده است.

لازم به ذکر است، نشست آموزشی- هم‌اندیشی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز استان در ۴ و ۵ مهرماه با حضور مدیر دیسپچینگ شرکت ملّی گاز ایران، رئیس بودجه و رئیس هیأت مدیره شرکت گاز استان و مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد