به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا فرج پور روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: جاده فرعی مشگین شهر – هریس همه ساله در فصل زمستان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای شهروندان با هماهنگی ادارات راهداری مشگین‌شهر و هریس مسدود می‌شود و رانندگان می‌توانند از مسیر جاده اصلی مشگین شهر – اهر به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.

وی اضافه کرد: راهداری مشگین شهر تا انتهای حوزه استحفاظی خود و مسیر روستای پاشابیگلو را باز نگه می دارد ولی با توجه به اینکه حدود ۲۰ کیلومتر مسیر کوهستانی پرشیب و صعب العبور است در فصل‌های سرما با هماهنگی ادارات راهداری مشگین شهر و هریس این مسیر مسدود می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر خاطرنشان کرد: ۱۱ اکیپ راهداری مشگین شهر شامل ۴۰ راهدار با استفاده از ۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سه دستگاه ماشین آلات استیجاری در راههای شهرستان مستقر هستند تا زمینه سفرهای ایمن را برای اهالی شهرستان و مسافران عبوری فراهم کنند.

فرج پور همچنین گفت: طول راههای مشگین شهر یک هزار و ۳۱۸ کیلومتر است که از این میزان ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یک هزار و ۱۸ کیلومتر راه روستایی است که این راه‌ها نیز عمدتا پرتردد هستند.

منبع: ایرنا