به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در این مراسم، با اشاره به اینکه از روزی‌های خدای متعال اطاعت، شهادت و زیارت است، گفت: خدا را شاکر هستیم که با حضور در مناطق جنگی جنوب کشور ضمن زیارت یادمان‌ها و محل‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‌های والای این شهدا تجدید میثاق خواهیم کرد.

وی افزود: کاروان راهیان نور شهرستان اهر به استعداد ۳ اتوبوس و ۲ خودروی سواری به تعداد ۱۵٠ نفری بسیجیان خواهر و برادر و خانواده‌ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سیفی گفت: کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان اهر به مدت ۶ روز از یادمان شهدای گمنام اندیمشک، فتح‌المبین، فکه، کانال کمیل، اروند کنار، علقمه، شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، پادگان شهید باکری خرمشهر، معراج‌الشهدای اهواز بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه اهر، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی مردم با ایثار، فداکاری و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در جنوب کشور است و کاروان راهیان نور فرصت ارزشمندی برای تبیین آرمان‌های شهدا و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است.