به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان سراب و با در دست داشتن دستور قضائی عنوان داشته که از حساب وی مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برداشت غیرمجاز صورت گرفته است که در این خصوص از پلیس تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار در تماس با مالباخته اعلام می‌کند که مالباخته در قرعه‌کشی یکی از اپراتورها، برنده جایزه نقدی شده است و برای دریافت جایزه باید اطلاعات کارت بانکی خود را اعلام کند.

 وی ادامه داد: متهم با استفاده از انواع ترفندها و با جلب اعتماد قربانی پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی به همراه رمزهای پیامک شده برای تلفن همراه وی اقدام به خالی کردن حساب بانکی شاکی را می‌کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان سراب بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم را بازداشت کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی دستورات لازم در خصوص پرونده اخذ و با انجام اقدامات به موقع و هماهنگی‌های لازم تمامی مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برداشت غیرمجاز به حساب شاکی بازگردانده شد.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

 سرهنگ  توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری ساینا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد ۲۴ دستگاه مخلوط کن و ۱۰ دستگاه همزن خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر بازداشت و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان درخواست کرد: موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسب ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

کشف بیش از یک میلیون سیگار قاچاق در آذرشهر

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف یک میلیون و ۲۰۳ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی نگهداری و توزیع سیگار خارجی قاچاق در یکی از مناطق شهر آذرشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات پلیسی محل دپو و نگهداری سیگارها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر یک میلیون و ۲۰۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی تشریح کرد: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک نفر متهم بازداشت که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی در کشور است، از شهروندان درخواست کرد: در جهت حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان با پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سوخت قاچاق در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق ، ماموران ایستگاه شهید فرجی شهرستان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان میانه در بازرسی از خودرو مذکور مقدار یک هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل که در تریلر بطرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

وی  با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد.

منبع: ایسنا