به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش در حاشیه بازدید سرزده از نانوائی های سطح شهر  اهر حل مشکلات مردم را وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: هیچ مشکل وکمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها در شهرستان وجود ندارد و به شهروندان اطمینان می دهیم با تداوم نظارت و همراهی ادارات ذیربط مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی افزود: در پی بروز برخی مشکلات در عرضه نان، شورای آرد با تشکیل جلسات، برنامه ریزیهای لازم را انجام داده تا مشکلی در امر عرضه نان برای شهروندان  پیش نیاید.

رئیس شورای آرد و نان اهر گفت: طی روزهای اخیر با تشدید بازرسی و برخورد با برخی نانوایان متخلف و افزایش اکیپ های بازرسی عرضه نان ساماندهی شده و پخت وپز نانوایی ها علاوه بر پخت قبل از ظهر، ۲۳ واحد نانوایی نان لواش،سنگک و نان روغنی در نقاط مختلف شهر نیز در  نوبت  بعد از ظهر پخت خواهند کرد تا مشکلی در امر عرضه نان وجود نداشته باشد

فرماندار اهر تاکید کرد: هیچ مشکل وکمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها در شهرستان وجود ندارد و به شهروندان اطمینان می دهیم با تداوم نظارت و همراهی ادارات ذیربط مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی،گرانفروشی و سایرتخلفات  مرتبط با نانوایان را به دبیرخانه شورای آرد و نان مستقر در فرمانداری اهر گزارش کنند.