به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و دکتر میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز، به همراه استانداران فارس و همدان و روسای دانشگاه‌های شیراز و بوعلی سینا، به دلیل همکاری و تعامل  بهتر با  مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور و استان و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌محور، به عنوان حامیان برتر پژوهش و فناوری در کشور معرفی شدند.

در این مراسم همچنین دکتر بختیار فیضی‌زاده، استاد سیستم اطلاعات جغرافیایی دانشگاه تبریز، مولف ۱۶۴ مقاله داخلی و بین‌المللی و ۲۳ طرح پژوهشی کاربردی و دارای سه دستاورد شاخص پژوهشی، به عنوان پژوهش‌گر برتر کشوری در گروه علوم انسانی برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت.

در این جشنواره ۱۷ پژوهش‌گر و ۱۶ فناور برتر کشور در سال ۹۹ و همچنین ۱۵ برگزیده از میان افرادی که به هر نحوی در ارتباط بخش پژوهش و فناوری با جامعه موثر بوده‌اند، معرفی شدند.

در جشنواره امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی، از ۵ نفر منتخب حوزه پژوهش و فناوری به صورت حضوری تجلیل شد و بقیه برگزیدگان نیز به صورت ویدئوکنفرانس در آئین اختتامیه جشنواره حضور یافتند.