به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر بر لزوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در روستاهای بخش مرکزی و فندقلو تأکید کرد و اظهار کرد: برگزاری شورای فرهنگ عمومی در روستاهای بخش مرکزی و فندقلو برای ارزیابی وضعیت فرهنگی بخش‌ها ضروری است.

وی با اشاره به این‌که غفلت از امور جوانان و فضای مجازی موجب بهره‌برداری و سوءاستفاده دشمنان در اغتشاشات اخیر شد، گفت: بین نسل‌ها گسست به وجود آمده به عبارتی نسل زمان انقلاب با نسل جوان درک متقابلی از همدیگر ندارند و چون جوانان به حد کافی را درک نکرده‌ایم، شرایط برای سوءاستفاده دشمنان فراهم شد و این در حالی است نباید چون اغتشاشات کف خیابان جمع شده بگوییم ماجرا تمام است البته باید به جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با انتقاد از غفلت دستگاه‌های مسئول از فضای مجازی بیان کرد: باید قبول کنیم نهادهای متولی، فضای مجازی را رها کرده و فضا را تسلیم براندازان کرده‌اند. یکی از موارد رهاشدگی فضای مجازی در اختیار گرفتن فضای مجازی توسط دشمنان است.

امام جمعه اهر با گلایه از بی‌توجهی‌ها به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و … مهم هستند، اما بی‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ناپذیری دارد لذا از دولت سیزدهم توجه به مسائل فرهنگی را انتظار داریم تا این موضوع در حاشیه نماند.

حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که نباید مطالبات و مشکلات مردم و جوانان در جریان اغتشاشات فراموش یا نادیده گرفته شود، یادآور شد: حضور انقلابیون در فضای مجازی جهت پاسخ به شبهه‌افکنی دشمنان بسیار ضعیف است و متأسفانه عدم داشتن سواد رسانه‌ای، موجب موج‌سواری دشمنان در فضای مجازی می‌شود.