به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت اله سروری گفت: این واحدها در همه روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده و در مجموع سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان گفت: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و ۶ واحد در بناب افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶ هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت صادر شده نیز به صاحبان سند تحویل داده خواهد شد که پنج هزار و ۶۰۹ جلد در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و یک هزار و ۸۹ جلد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

سروری ادامه داد: در ۲۱ شهرستان استان ۲۱ طرح هادی روستایی اتمام یافته است و همچنین ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستا‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت: در مجموع برای کل طرح‌های اجرا شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی بیش از چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما