به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، امیر سرتیپ دوم جعفر صالح جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ایران اسلامی امروز با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و هوشیاری مردم در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و توانسته است توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کند.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدات با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند افزود: انقلاب ما گفتمانی را ایجاد کرد که تمام ملت‌های آزادی خواه با تاسی از این گفتمان تنها راه برون رفت از یوغ استبداد و استکبار را مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه دانستند.

سرتیپ دوم صالح خاطرنشان کرد: کشور عزیزمان در طول این چند دهه فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است اما به لطف حضور و مشارکت همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف توانسته است قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح نماید.

وی در ادامه به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و گفت: پیوند ارتش و انقلاب اسلامی پیوندی عمیق و ناگسستنی است و پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی از حماسه‌های فراموش نشدنی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت رسیده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش تاکید کرد: کارنامه درخشان انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا بدانند چه کارهای برای پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

منبع: مهر