به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زنگ انقلاب امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان به صدا در آمد و دانش آموزان تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را گلباران کردند.

خواندن سرود‌های انقلابی، قرائت میثاق نامه و تجدید عهد دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های زنگ انقلاب در مدارس استان بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و میثاق ناگسستنی با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید خواهند کرد.

از عموم مردم ولایتمدار تبریز بالاخص از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز دعوت می‌شود در همایش ویژه یوم الله ۱۲ بهمن که در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و استاندار آذربایجان شرقی آقای رحمتی در تالار اجتماعات مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما