ابراهیم نوری در گفت‌و‌گو با خبر نگار اهر خبر (اهر نیوز) ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار با همت کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک در روز دوازدهم بهمن سال جاری از صدور سند مالکیت به تعداد ۱۴۵ برگ در بخش تولید صادر شد.

وی با اشاره به عملکرد اداره ثبت اسناد شهرستان افزود: صدور ۱۰۱۲ برگ سند مالکیت در اجرای کاداستر، رسیدگی و صدور ۳۰۰۰ رای هیأت حل اختلاف، تثبیت و صدور سند مالکیت ۴۰ درصد اراضی کشاورزی و تشکیل پرونده برای ۱۱۱۲۹ قطعه اراضی کشاورزی از طریق شرکت مهندسین مشاور از جمله اقدامات اداره ثبت اسناد و املاک اهر از ابتدای سال جاری بوده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک اهر، صدور سند مالکیت به‌منظور هویت دارکردن اراضی کشاورزی، بهره‌مندی کشاورزان از تسهیلات مالی و بانکی، حمایت حقوقی و قضایی از بخش کشاورزی و ارتقاء ارزش و منزلت این بخش را از دیگر اقدامات اداره ثبت اسناد و املاک اهر عنوان کرد.

نوری بابیان این‌که اجرای قانون جامع حدنگاری کاداستر و سنددار کردن اراضی کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، علی الخصوص ادارات متولی و مرتبط با بخش کشاورزی است، گفت: در این راستا با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و معتمدین روستاها، کارگاه جهادی در دهیاری‌ها مستقر و نسبت به جمع‌آوری و مستندسازی اراضی کشاورزی اقدام و پس از تهیه نقشه توسط شرکت مشاور پایه یک نقشه‌برداری، کلیه مستندات جهت ادامه عملیات به واحد ثبتی تحویل می‌گردد.

وی در پایان  از کلیه مالکین و کشاورزان عزیز، معتمدین، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها درخواست کرد در این امر جهاد خدمت به قشر زحمت کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک را همراهی کنند.