به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور  امروز در جلسه ارزیابی  عملکرد آزمایشگاه های شهرستان اهر گفت: آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر در نتایج پایش و ارزشیابی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۵ در خصوص فرایندهای آزمایشگاه های بهداشتی و بهبود عدم انطباق و ارتقای شاخص های گروه کارشناسی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم آزمایشگاه های تابعه بهداشتی شده است.

وی افزود: در این آزمایشگاه  بیش از ۳۰ آزمایش از جمله، آزمایش  بیوشیمی، هورمونی، هماتولوژی، آزمایشات ازدواج، استخدامی، تست مورفین ف کارت بهداشتی و … به‌صورت قطب به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری منطقه ارسباران (قره داغ) خدمات ارائه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به پیک کاری آزمایشگاه، گفت: ماهانه از  متوسط پنج هزار مراجعه کننده به آزمایشگاه بیش از ۳۵ هزار مورد آزمایش گرفته می شود.

دکتر نیرپور تعرفه خدمات آزمایشگاه را بر حسب تعرفه دولتی عنوان کرد و افزود: در آمد آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان اهر ماهانه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال است.

وی در پایان سطح امکانات آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر را درجه یک دانست و افزود: در طول دو سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال برای تجهیز و نو سازی آزمایشگاه هزینه شده است.