به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده در جمع خبرنگاران گفت: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب بوده و وظیفه مسئولان، خدمت و کسب رضایتمندی آن‌ها است.

وی، بیکاری و عدم اشتغال جوانان به ویژه تحصیل‌کردگان را یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌ها در شهرستان‌های اهر و هریس ذکر کرد و افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری، معدن، گردشگری و … هنوز در زمینه اشتغال و اقتصاد با مشکل جدی مواجه هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه ضمن تأکید بر حل مشکلات دامداران شهرستان هریس، گفت: طی جلسه‌ای در فرمانداری مقرر شد بعد از انتقال دامداری ها به بیرون از شهر انشعابات آب و گاز آنها نیز تامین شود که امیدواریم این امر هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی همچنین از حل مشکل بانک صادرات هریس نیز خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات، باجه شدن این بانک منتفی شد و برای ارتقا و فعالیت این بانک و بانک‌های دیگر، به سپرده گذاری مردمی نیاز است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم پیشرفت به موقع بزرگراه اهر- تبریز به علت کم کاری مدیران و برخی عوامل اجرایی این پروژه، گفت: امیدواریم با مساعد شدن وضعیت جوی در منطقه طبق وعده‌ای که داده شده این بزرگراه ظرف یک ماه تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

محرم زاده در پایان از عملیات اجرایی و مطالعاتی معادن سوناجیل، میان‌بازور، جیغه و همچنین ایجاد چمن مصنوعی میدان فوتبال شهرستان هریس در آینده نزدیک خبر داد.