به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رحیم شهرتی فر ظهر امروز دوشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان هریس گفت: خوشبختانه علیرغم تنگناها و مشکلات موجود در سطح ملی وضعیت استان در زمینه های مختلف پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان هریس ابراز داشت: باید از این فرصت ها استفاده شود و پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسند.

همچنین با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای احیای دریاچه ارومیه به عنوان پهنه آبی مهم و حیاتی کشورمان به کار می برد، افزود: تامین ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب برای دریاچه ارومیه از محل تصفیه خانه دوم فاضلاب تبریز از جمله نمادهای عینی کوشش در این راستا است.

دکتر شهرتی فر در پایان اجرای پروژه های عمرانی از قبیل نیروگاه سیکل ترکیبی و بهره برداری از معدن مس هریس را نوید بخش آینده ای روشن برای شهرستان دانست و گفت: جذب سرمایه های بخش خصوصی در عرصه های گوناگون و به ویژه بخش گردشگری این شهرستان جزء اولیویت های مسئولان قرار بگیرد.

گفتنی است امروز طی مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان هریس، علی محمودی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس منصوب شد.