به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش در دیدار رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اظهار کرد:  این واحد دانشگاهی ظرفیت عظیمی در حوزه آموزش عالی است و باید از قابلیت‌های آن در رشد و توسعه منطقه ارسباران استفاده بیشتری شود.

وی با تبیین توانمندی‌های واحد دانشگاهی اهر و نقش آن در تربیت نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده در رشته‌های مختلف بر ضرورت ایجاد رشته جدید متناسب با نیازهای منطقه و بازار کار تأکید کرد و افزود: ایجاد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به‌دلیل توانمندی این واحد دانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی و آزمایشگاهی از نیازهای اساسی شهرستان در حوزه پزشکی است.

فرماندار اهر ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه وزارت بهداشت شاهد ایجاد این رشته‌ها برای تأمین نیروهای بومی کادر بهداشت و درمان منطقه باشیم.

خدابخش از پیگیری جدی فرمانداری اهر برای تسریع در عملیات اجرایی گذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اضافه کرد:  اقدامات اساسی در تأمین اعتبار و تسریع در پایان پروژه انجام‌شده که تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات این مسیر و روانسازی ترافیک منطقه خواهد داشت.

وی از پیگیری‌های لازم برای ایجاد ورزشگاه و میدان چندمنظوره در محوطه سالن ورزشی ولیعصر در همسایگی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد با پیگیری‌های لازم عملیات اجرایی این پروژه ورزشی به‌زودی آغاز می‌شود.

منبع: آنا