به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنا به گزارش پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وقوع سرقت از یکی از انبارهای ادارات دولتی در بررسی‌های اولیه کاشف به عمل آمد، محل متعلق به یکی از ارگان‌های تابعه و زیر مجموعه جهاد کشاورزی بوده است که به دلیل اهمال در حفاظت و مراقبت از بیت‌المال برای مدیران دولتی در عجب‌شیر، پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر، ادامه داد: متاسفانه چندین ساختمان مجهز به دستگاه‌های سردخانه‌ای و ژنراتور و تجهیزات الکترونیکی در زمینی با مساحت بالغ بر چندین هکتار بدون نگهبان رها شده بود که مورد سرقت واقع شده است.

وی اضافه کرد: در جریان سرقت این انبارها خسارات زیادی که بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده می‌شود به اموال بیت‌المال وارد آمده است.

زمانی یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته و تلاش‌های ارزنده عوامل انتظامی و بالاخص پلیس آگاهی شهرستان قسمتی از اموال مسروقه که مورد تخریب کلی بودند، کشف شده است.

دادستان عجب‌شیر ادامه داد: اهمال و کوتاهی مدیران سازمان دولتی مربوطه در مراقبت از بیت‌المال باعث به سرقت رفتن اموال دولتی و ورود خسارت شده که در این خصوص برای مدیر شهرستانی و رئیس سازمان دولتی پرونده قضایی تشکیل شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: افرادی که هیچ احساس مسوولیتی نسبت به مراقبت از اموال دولتی و بیت‌المال ندارند، نباید در سمت‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند، به‌عنوان مدعی‌العموم تعقیب و مجازات چنین افرادی که موجب تضییع اموال عمومی می‌گردد را پیگیر خواهیم شد.

منبع: فارس