به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در بخش«محیطی و فضای باز» شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران «استاد مهدی لزیری»، «سمیه رضایی» و «فریبا متخصص» به داوری آثار خواهند پرداخت.

 «استاد مهدی لزیری» متولد ۱۳۲۷ تبریز است. وی کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که فعالیت خود را همزمان با تدریس در مدارس تبریز از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و سال ها فعالیت هنری در کارنامه دارد. همچنین از مقام هنری و یک عمر فعالیت هنری ایشان در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

«سمیه رضایی» بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. وی حضور در آثار و جشنواره های متعدد تئاتری را در کارنامه هنری خود دارد.

«فریبا متخصص» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند. متخصص فعالیت تئاتری خود را از سال ۶۰ آغاز کرد و در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. وی داوری جشنواره های مختلف تئاتری را در کارنامه دارد.

 شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران از به دبیری احمد رجب پور از ۲۷ شهریور در منطقه ارسباران به مرکزیت اهر برگزار می شود و عباس خلیفه لو دبیر اجرایی این دوره از جشنواره است.