به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی زاده صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی معاند خارج از کشور در صدد هستند که انتخابات را با چالش روبرو کنند که لازم است زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

وی همچنین از برگزاری همایش رأی اولی‌ها در مدارس شهرستان اهر خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت تأثیر گذاری دانش آموزان در بین خانواده‌ها این همایش با همکاری آموزش و پرورش در مدارسی که رأی اولی‌ها در آنها وجود دارد برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر از ادارات و به خصوص اداراتی که ضریب نفوذ زیادی دارند خواست به دور از تبلیغ بر له و یا علیه کاندیدایی، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را با بیان شاخص‌ها فراهم نمایند.

غنی زاده با اشاره به اهمیت روز ۹ دی گفت: مردم با حضور به موقع خود در راهپیمایی ۹ دی در مقابل فتنه گران ایستادند و ثابت کردند هر لحظه که پای نظام، پای انقلاب اسلامی و پای ولایت در میان باشد پشت سر ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی خواهند ماند.

ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه

امام جمعه شهرستان اهر نیز در این جلسه با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه گفت: نه تنها ما و مسلمانان بلکه تمام دنیا مدیون حاج قاسم سلیمانی است چرا که برای همیشه ریشه داعش را به طور کامل از بین برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از ثروت‌های ملی و معنوی عظیم جامعه دانست.

امام جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه حماسه ۹ دی در اثر بصیرت مردم خلق شد گفت: از مناسبت‌های مختلفی همچون حماسه ۹ دی باید برای بصیرت افزایی در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان که مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند بهره برداری شود.

در این جلسه در ارتباط با برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت، سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بحث و تصمیمات لازم اتخاد شد.