به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صمد حضرتی گفت: این میزان جریمه پس از رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۸۸ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۳۲۶ پرونده تخلف مانده در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان در واحد‌های اجرای احکام به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی ادامه داد: این میزان جریمه با رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۹ هزار و ۱۳۱ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۳۱۴ پرونده تخلف مانده در این حوزه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه در ۹ ماه امسال ۶۲۵ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شدگفت: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان این حوزه ۶۲ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی اظهار کرد: در این مدت ۶۳۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۲ پرونده تخلف در جریان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما