به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا فرج پور در بازدید از محورهای مواصلاتی مشکین شهر با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر- اهر در سه راهی علی کهریز خریداری شده و با تامین اعتبار به زودی این پاسگاه احداث می شود، اظهار داشت: این زمین به مساحت ۳ هزار مترمربع خریداری شده که امیدواریم با احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر اهر شاهد ارتقای این محور باشیم.

وی با اشاره به وسعت راه های حوزه استحفاظی مشکین شهر گفت : بیش از هزارو ۳۱۸ کیلومتر طول راه های حوزه استحفاظی این شهرستان است که بیشترین مسیر ارتباطی استان را شامل می شود اما در مقابل آن ماشین آلات و امکانات لازم را جهت نگهداری از جاده ها نداریم.
عضو شورای اداری شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه در طول چند سال اخیر ۴۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه مشکین شهر به زیر ترافیک رفته است که برای نگهداری آنها نیاز به ۲ دستگاه کامیون و  دستگاه ۱ لودر نیاز داریم اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های انجام گرفته  توسط مدیرکل راهداری استان اردبیل و نماینده شهرستان مشکین شهر در مجلس بتوانیم این ماشین آلات را تهیه کنیم.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشکین شهر افزود: از دیگر مسائلی که امسال با آن درگیر هستیم تعطیلی کارخانه آسفالت در سطح شهرستان است که متاسفانه برای تامین آسفالت جهت لکه گیری جاده ها با مشکل مواجه هستیم .
فرج پور در خصوص اقدامات انجام شده تصریح کرد : حذف نقاط حادثه خیز پیچ قصابه که بارها موجب واژگونی خودروها شده بود اکنون در مرحله نهایی و آسفالت ریزی می باشد همچنین عملیات بهسازی سه راه مشیران جهت حذف محل های حادثه خیز از دیگر پروژه های  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان به اتمام رسید و تقدیم مردم عزیز شده است.
وی  از لکه گیری و روکش آسفالت روستای اردوخانکندی تا صلوات در محور مشکین شهر پارس آباد به طول ۳ کیلومتر خبرداد و گفت : در تلاش هستیم تا عملیات روکش آسفالت مسیرهای مشکین شهر به اهر ، لنج آباد ، قلعه قهقهه ، اکوکمپ دورنا ، کوجنق به خانکندی پایان فصل کاری انجام شود.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشکین شهر احداث رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی راهی بین راهی ساوالان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در محور اهر مشکین شهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا گشت های راهداری و ترابری بطور مستمر از پایانه های مسافری و ناوگان های عمومی مسافربری بازدید می کنند و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، کنترل تجهیزات ایمنی و رعایت دستور العمل های بهداشتی دارند.