به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ۲۵ مهرماه امسال زین‌العابدین رضوی خُرّم از هیئت دولت برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد گرفت و یک آبان ماه با حضور وزیر کشور معارفه و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

خُرّم بعد از شروع کار خود به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی،در نخستین گام مدیریتی خود دو  انتصاب جدید را با رویکرد گام دوم انقلاب انجام داده است.

بر اساس این گزارش طی احکامی جداگانه توسط استاندار دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی، سیدکاظم یکانی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری منصوب شد.

همچنین در دیگر حکمی، استاندار آذربایجان شرقی، جهانبخش سلمانیانِ دهه شصتی  را به عنوان معاون ️توسعه مدیریت و‌ منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی  منصوب کرد.

جهانبخش سلمانیان متولد ۱۳۶۳، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد جامعه شناسی است.

از جمله سوابق وی می‌توان به مشاور مدیرکل و رئیس امور شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مشاور نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، مشاور عالی فراکسیون راهبردی مجلس، عضو گروه مشاوران جوان استاندار، کارشناس و مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز و فعال جنبش دانشجویی اشاره کرد.

اولین انتصابات استاندار آذربایجان شرقی با استقبال فعالان رسانه ای و فرهنگی مواجه شده است و امیدها به تداوم روند اعتماد به جوانان و جوانگرایی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب در استان آذربایجان شرقی بیشتر شد است.

منبع: تسنیم